Direktlänk till inlägg 19 februari 2011

Tuddiluu

Av Nikolina - 19 februari 2011 23:53

Idag har vi varit på Lexus dop! :)

Jättefint dop var det. Verkligen. Nu längtar vi till Ellinores dop som verkar bli ett sommardop (Ullis du får börja träna bums).

Sen blev det såklart dopfika o så. Efter det gick vi hem till T's pappa då fikat bara hölls en bit därifrån. Var där en stund o umgicks. Sen fick vi skjutts hem :) Men var bara hemma en snabbis för sen gick jag över till syrran. Blev bjuden på god mat o sen kollade vi på Melodifestivalen såklart. Eric Saade var gryyym :) Sen kom mamma o Anders så vi spelade spel. Skitkul!! Dock var Ellinore MEGA trött så hon var riktigt ledsen. Vägrade somna snuttan :( Men nu sover hon gott.


Igår hade vi riktigt fredagsmys. Blev hemmagjord gulaschsoppa hos Ullis först! Sen gick vi över hit o åt gott o kollade på Let's Dance o spelade spel.

Jäklar vad jag o Ullis låg o garva i soffan igår. Inte skrattat så mycket på länge.

Ibland undrar man ju vart man får allt ifrån? Är ju inte helt normal alla gånger ;P


Nu är jag superduper trött. Ska bli så skönt att krypa ner i sängen.


Hoppas ni haft en bra fredag o lördag, för de har bannemig jag :)

PUSS 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nikolina - 26 februari 2011 14:43


     Min fina tjej. Vår vackra dotter. Det finaste vi gjort, det vackraste vi fått. Vi älskar dig <3 ...

Av Nikolina - 25 februari 2011 22:59


Igår vid 21 åkte jag iväg till Ullis jobb och mötte upp henne när hon slutade. Vi tog en promenad hem, tog ca en timme - bra jobbat! :) Vi avslutade med att gå och handla och sen gick vi hem hit o spelade Rappa Kalja med Tommie. Skitkul :)   Id...

Av Nikolina - 24 februari 2011 14:52


Har varit och kollat runt inne på dagiset idag. Fick se alla rum, träffa personal, höra om vad dom brukar göra, titta på bilder, osvosv. Jättebra verkade det! Har ansökt om dagisplats nu :) Spännande. Efter det gick vi hem till Ullis o drack kaff...

Av Nikolina - 23 februari 2011 22:06

Åhhhh, vad mätt jag är ! Har ätit världens godaste middag!! Morötter i ugn, pommes, skysås och fläskfilé - så jäkla gott! Jennie gjorde världens godaste sås. Kan helt klart säga att det var en av dom godaste såserna jag NÅGONSIN smakat. Ville typ h...

Av Nikolina - 23 februari 2011 16:50


Idag kom Madde hit med sina två små söta Smilla & Colin. Colin & Ellinore är så gulliga tillsammans! Nästan exakt lika stora och kan samma saker (C är ca två veckor äldre än E) , dvs klättra, krypa och även tro att dom kan mer än dom kan! (Försöka st...

Presentation


Nikolina heter jag och är 21 år gammal. I mitten av Juli 2010 förändrades mitt liv föralltid. Världens finaste lilla tjej kom till världen och min dröm gick i uppfyllelse. I bloggen kan du följa min lilla familjs vardag och mina tankar.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards