Alla inlägg den 15 februari 2011

Av Nikolina - 15 februari 2011 22:47

Ätit jättegoda ost schnitzlar med en röra som jag slängde ihop! Supergott!
Sen har vi kollat på " Grown Ups ", riktigt bra film!!


Undrar vad jag gör uppe, är ju trött!

Ska ta ur linserna o krypa ner i sköna sängen nu :)

Har ont i magen :( Gissar på att en viss tant är påväg..

har fått vara utan i 16 månader nu så får väl inte klaga men, det känns bannemig som förvärkar!

Men nu ska jag sova :)


Godnatt ! 

Av Nikolina - 15 februari 2011 19:42

Skulle träffat Paui idag men det blev inställt. Istället gick jag o Tommie till centrum o hyrde tre filmer. Sen gick han hem till min syrra med Ellinore för att passa Theo. Jag gick hem till Ullis med " I rymden finns inga känslor ". Köpte med mig frukt & juice! :) Sen kollade vi även på " Hip Hip Hora " Haha. Nostalgi.

Sen gick vi hem till oss, Tommie kom hem typ samtidigt. Då åt vi lunch, matade Ellie o sen åkte jag, Ullis o Ellie till Länna. Handlade mat o så. Stötte på Henebratt, trevligt, inte så ofta man träffar folk från gamla klassen!


Nu kom jag nyss hem. Fyllt kyl o frys rätt ordentligt! Härligt!

Håller på att laga en sen middag nu. Sen blir det film mys, igen !! :)


Tommie överraskade mig med en bukett med blommor idag, sötnosen :) <3


Hoppas ni haft en bra dag,

PUSS

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Nikolina heter jag och är 21 år gammal. I mitten av Juli 2010 förändrades mitt liv föralltid. Världens finaste lilla tjej kom till världen och min dröm gick i uppfyllelse. I bloggen kan du följa min lilla familjs vardag och mina tankar.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards