Alla inlägg den 25 februari 2011

Av Nikolina - 25 februari 2011 22:59

Igår vid 21 åkte jag iväg till Ullis jobb och mötte upp henne när hon slutade. Vi tog en promenad hem, tog ca en timme - bra jobbat! :)

Vi avslutade med att gå och handla och sen gick vi hem hit o spelade Rappa Kalja med Tommie. Skitkul :)


Idag åkte jag, Ellie o Ullis till Huddinge för att gå till ungdomsmottagningen. Snacka om att framkalla en massa gamla minnen.. tänk vad åren går.

Efter det åkte vi till stan o hälsade på mitt jobb. Åt god lunch där o jag fick catcha up lite med arbetskamraterna :)

När vi var klara där överraskade vi Tommie och gick till hans jobb. Hade aldrig varit där så det var kul! Han var så duktig så min fina kille :D Vi blev så stolta båda två !!

Min snygging <3

Efter det gick vi i affärer tills vi hade ont i fötterna.

Blev att handla mat efter det o åka hem. Här hemma busade Ullis & Ellisen gärnet och sen vilade Ullis lite på det.

Jag bakade två hälsobröd o städade iordning.

Nu på kvällen åt vi tacos o spelade kort o så. Mys fredag helt enkelt!

Tommie är påväg hem från jobbet nu, skönt :)


Kan säga att Ellinore nog kommer kunna gå på dopet om det ska fortsätta såhär! Hon ställer sig upp, tar saker, kryper upp på ryggstödet o drar sig upp med armarna så att fötterna också är på ryggstödet - en riktig klätterapa! Hon vill så mycket och kämpar för fulla muggar! Vår fina tjej!


Idag satt jag o Ullis o skrev ner o planerade en massa inför dopet också. 

Har kommit på en massa bra :) 


  


Godnatt !!







Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Nikolina heter jag och är 21 år gammal. I mitten av Juli 2010 förändrades mitt liv föralltid. Världens finaste lilla tjej kom till världen och min dröm gick i uppfyllelse. I bloggen kan du följa min lilla familjs vardag och mina tankar.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards