Alla inlägg den 16 februari 2011

Av Nikolina - 16 februari 2011 22:50

Imorse tog vi en lång promenad efter frukosten. Gick i ca en o en halv timme :) Superskönt! Kollade in ett dagis vi läst lite om.. det verkar helt perfekt så vi hoppas att Ellinore får gå på det! Ska iväg dit nästa vecka o kolla o prata med förskolelärarna för vi har fått en tid att komma dit då :)

När vi kom hem lagade vi en supergod lunch. Sen lyssnade jag på sånger med Ellinore och mös i sängen. Straxt efter det kom Ullis o då blev det kaffe och en liten promenad på det. Handlade lite frukt till kvällen :)

Sen har vi myst här hemma hela kvällen. Lagade kycklingwok och kollade på tv. Ullis lånade vårt badkar o tog ett bad, hihi :)

Sen gjorde vi fruktsallad. Melon - muuums!


Sen så spökar det här hemma :( Satt o matade Ellinore o pratade med Ullis när jag hör något bakom mig. Jag vågar inte vända mig om utan frågar bara Ullis vad som hände.

"Skåpet öppnade sig"

..kuuuul. Hatar sånt där! Usch!


Ska ta ur linserna o borsta tänderna nu.

Hoppas ni haft en bra dag!

Puss!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Nikolina heter jag och är 21 år gammal. I mitten av Juli 2010 förändrades mitt liv föralltid. Världens finaste lilla tjej kom till världen och min dröm gick i uppfyllelse. I bloggen kan du följa min lilla familjs vardag och mina tankar.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards