Alla inlägg den 17 februari 2011

Av Nikolina - 17 februari 2011 23:19

Glömde ju skriva igår att vår lilla tjej blev 7 månader då !!

Går inte att beskriva med ord hur mycket jag älskar henne.

Världens finaste tjej!


Idag har vi storstädat och tvättat. Tvättstugan är lovely här! Man har ett eget torkskåp och torktumlare (dvs inge tjaffs med grannar) plus att man inte kan komma in förrutom när man har bokad tid! Att boka tid gör man på en display. Skitnice! :)

Senare kom svärmor och Jennie hit. Vi åkte först till Haninge o lämnade in vår kära kamera som har gett upp! Sköönt. Hoppas den funkar finfint när vi får tillbaka den sen :)

Efter det åkte vi till ICA Maxi o handlade. Finns mycke kul o kolla på där :)

Vi hämtade ut ännu ett kaffe paket. Har fått hem kuponger till olika affärer där man kan få hämta ut ett kaffepaket gratis. Sen så får vi ju alla kuponger x2 så nu behöver vi inte köpa kaffe på ett tag, haha! ;-)


Sen åkte vi hem hit. Jennie bakade anannaspaj (hennes är sjuktgod!) och svärmor lagade kycklingwok. Supergott. Nu är man proppmätt!

Jag gjorde ett hälsobröd också innehållandes en massa nyttigt! Sjukt gott blev det också. Blir gott till frukost imorgon :)


Imorgon blir det en LÅÅÅÅNG dag.

Ska sitta barnvakt i ca 6 timmar. Sen kommer Chrissie hit på kaffe och senare ska jag äta Gulasch soppa (Ullis o jag ska laga egen) o sen blir det fredagsmys på det!


Ska fixa mig inför sängen nu.


Hoppas ni haft en lika bra dag!

Puss!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Nikolina heter jag och är 21 år gammal. I mitten av Juli 2010 förändrades mitt liv föralltid. Världens finaste lilla tjej kom till världen och min dröm gick i uppfyllelse. I bloggen kan du följa min lilla familjs vardag och mina tankar.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards