Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Nikolina - 2 februari 2011 23:11

Började dagen med att gå över till Ullis o sörpla kaffe samt kolla på film. Tommie åkte in till stan på arbetsintervju men efter det kom han till oss. Intervjun gick förövrigt skitbra o han börjar jobba nu senare i feb. Vi är så himla glada.

Senare åkte jag, Tommie o Ellie till huddinge. Tog en promenad till T's pappas jobb o hälsade på alla :) Alla ville kolla på lillsnuttan. Sen åkte vi till IKEA med T's farmor. Handlade en hel del! Stol till Ellie, saker till badrummet, nytt diskställ, ett litet bord, gardinstänger till alla fönster, och en massa mer välbehövt.

Imorgon ska vi börja packa upp. Det kommer bli så bra! Samt superskönt!


Ellinore sover i sin säng nu. Jag har tagit ett efterlängtat bad! Superskönt! Imorgon ska jag inhandla badsalt o annat härligt!

Är supertrött. Ska nog ta ur linserna o mysa i soffan till tv:n en liten stund, men sen blir det sängen! Man blir trött när man håller igång hela dagarna. 

När vi var borta idag kom städfirman. Wow vilket jobb dom gjorde!

Jätteskönt.


Det var vår dag :)
Hoppas ni också haft en bra.


   


Hälsar på farfar på hans jobb

Av Nikolina - 2 februari 2011 10:12

Vaknade med ett léende på läpparna.

Det här känns så j*vla bra! :)

Sov hur bra som helst inatt.

:)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Nikolina heter jag och är 21 år gammal. I mitten av Juli 2010 förändrades mitt liv föralltid. Världens finaste lilla tjej kom till världen och min dröm gick i uppfyllelse. I bloggen kan du följa min lilla familjs vardag och mina tankar.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards