Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Nikolina - 8 februari 2011 22:53

Nu har vi köksbord !!

Tommies mamma, syster och mormor kom hit och lämnade det tillsammans med Tommies pappa och låtsas mamma.

Sen gick svärmor, Jennie & Tommie o handlade mat. Svärmor lagade en sjukt god pastarätt! Den ska vi laga många gånger här hemma kan jag säga. Sjukt god!

Bladspenat, vitlök, creme fraishe, soltorkade tomater, kräftstjärtar m.m MUMS.

Är proppmätt nu. Nästan lite illamående :P Dom åkte precis och Ellinore sover i sin säng.


Imorgon kommer Cassandra & söta lilla Lexus hit. Ska bli mysigt :)

Nu ska jag mysa lite i soffan innan jag går o lägger mig.

Puss!

Av Nikolina - 8 februari 2011 17:59

Idag har vi packat upp i garderoben. Hängt upp kläder, lagt ner Ellinores kläder i hennes byrå och rensat hennes kläder dessutom. Fortfarande en hel del o göra men det går framåt!
Tommie är och hämtar vårat köksbord nu som vi inte hann ta med flytten. Skönt :)

Ullis har varit här idag o druckit cappuacino (haha jag stavar det olika varje gång) med mig på balkongen. Sköönt.

 Usch, känns nästan som om jag har lite feber. Tycker det är jättevarmt och svettas. Har fortarande kvar amnings svettningarna. Skitjobbigt.

Tommies underbara mormor kommer en snabbis o kollar på lägenheten snart. Ellinore sover till en av sina skivor, lite dålig tidpunkt men hon var verkligen supertrött. Ska väl börja med middagen snart.

Sen kanske man ska kolla lite på tv? Försökte igår men somnade efter fem minuter. Har så mycket annat o göra hela tiden. Ska bli skönt när vi börjar få ordning här hemma också så man kan njuta lite mer :)


  



     


Värlends underbaraste tjej <3

Av Nikolina - 8 februari 2011 08:31

*Gäääääsp*


Ellie kryper runt på golvet bland sina leksaker. Hon stannar upp ibland och småfiser lite, nog dags o kolla blöjan! Sen får vi se vad denna dag har o bjuda på :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Nikolina heter jag och är 21 år gammal. I mitten av Juli 2010 förändrades mitt liv föralltid. Världens finaste lilla tjej kom till världen och min dröm gick i uppfyllelse. I bloggen kan du följa min lilla familjs vardag och mina tankar.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards