Alla inlägg den 13 februari 2011

Av Nikolina - 13 februari 2011 21:53

Idag har det hänt en hel del!

Gick upp straxt efter sju. Åt frukost med Ellie, klädde på henne och busade i vardagsrummet. Sen ville hon vila igen så gick in o la henne i sin säng. Sen började jag städa köket. Hög musik + städmedel var det som gällde. Fint blev det :)

Efter ca två timmar vaknade Tommie o Ellie. Straxt efter det kom Pappa, Syrran, lillesyrran samt barnen. Dom hade med sig smarrig lunch som vi åt o umgicks. Sen tog vi en promenad i solen till Trångsund :) SÅ SKÖNT!

Sen splittrades vi o jag o Ellie gick o mötte upp Ullis när hon hade slutat jobbet. Vi åkte till Skogås o mötte Tommie en snabbis. Sen åkte vi till Eurostore och efter det till Länna. Mötte Anne o hennes kille en snabbis där också.

Sen åkte vi till Skogås centrum, mötte upp Jennie o Tommie samt T's mamma efter en stund också. Handlade o så o sen gick vi hem hit. Ullis stackarn var dock supertrött så hon gick hem! Men vi andra myste här hemma. Gjorde varma mackor o mös. Sen så fixade Viveka o Tommie så nu har vi vår tvbänk i vardagsrummet :) Sen kopplade vi in vår inspelningsbara box också, underbart att ha en sånn samt alla kanalerna! :D


  


Ellinore & Elton


Puh, nu är man trött. Viveka o Jennie åkte nyss o Ellie sover i sin säng. Har varit en lång dag. Spelade in solsidan så ska se det nu men sen blir det nog lullen alltså! Har druckit drygt tre koppar kaffe men nu är orken slut.. :P

Ellinore har fått sin gå-stol nu också. Hon älskar den :D

Sen så köpte jag o Ullis material för att måla idag. Hoppas vi börjar redan imorgon. Skitkul :D


Men nu blir det Solsidan, hoppas ni haft en bra söndag!


>> Ciiiaoo <<

Av Nikolina - 13 februari 2011 09:45

Mobilen pajade helt men nu har jag en ny så nu kan man nå mig på mobilen igen! Men ni får jättegärna kommentera med era namn och nummer så jag kan nå er!!


:)

Av Nikolina - 13 februari 2011 07:18

Somnade vid 23 igår ungefär för det var då vi kom hem. Ellinore hade sovit ytterst lite så jag trodde hon skulle sova längre idag men icke. Nu kryper hon runt o babblar med sina leksaker, snuttan :)


Söndag idag då. Veckorna passerar så fort!

Jag vill bara bli klar här hemma nu. Är några flyttlådor kvar, men vi börjar verkligen få ordning i  garderoben :)



Så bra.

Mums.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Nikolina heter jag och är 21 år gammal. I mitten av Juli 2010 förändrades mitt liv föralltid. Världens finaste lilla tjej kom till världen och min dröm gick i uppfyllelse. I bloggen kan du följa min lilla familjs vardag och mina tankar.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards