Alla inlägg den 20 februari 2011

Av Nikolina - 20 februari 2011 22:32

Har varit en typisk söndag här hemma. Plockat, städat, kollat film, källsorterat osvosv. Jag har badat Ellinore o vi har busat. Sen har vi lagat god middag :-)

Har känt mig lite sådär halvseg i kroppen så det har varit skönt o bara gjort det man känt för.

Sen nu på kvällen har vi kollat på Solsidan såklart :) Och Big Brother. Haha alltså jag blir så förbannad när jag tittar på det. Jävla vuxendagis. Kan det bli pinsammare. Jag skämms verkligen. Är folk verkligen sådär?

Ändå kommer man säkert sitta o kolla nästa vecka. Puckade människor är ju ändå rätt underhållande att kolla på. 


Daniel Kovacevic:

"hej, martin, hej, martin, hej, martin, hej, martin, hej, martin, hej, martin"


DÖ JÄVLA SKÅNING


HAHA.


Gick ju o la oss rätt sent igår och blev inte precis nån sovmorgon imorse. Ellinore vaknar typ vid sju o ställer sig upp o börjar gunga och vid halv åtta brukar vi gå upp.

Blir aldrig att man sover middag längre. Gör ni det? Jag passar på att göra en massa annat när E sover middag. Typ städa o diska så att man har all tid för henne när hon vaknar igen :) Sen så sover jag som en stock på nätterna. Brukar vakna en gång och vara mega kissnödig men annars vaknar jag aldrig. Så skönt :)

Ska kolla fram något bra recept till babysmörgåsar tror jag o baka själv nu i veckan :) Ska göra ett till hälsobröd också då det jag bakade snart är slut.


    


Nä nu ska vi börja fixa oss inför sängen o även bädda rent.

Hoppas ni haft en bra vecka!
Godnatt! 

Av Nikolina - 20 februari 2011 08:58

Vaknade med Eric Saades låt på huvudet. Den satte sig direkt ;)

Ellinore somnade ju jättesent igår så hoppades på lite sovmorgon idag :) Men icke. Snuttan vaknade vid halv åtta som vanligt.


Ska se vad denna dag har o bjuda på då :)

Solsidan iaf!

<3


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Nikolina heter jag och är 21 år gammal. I mitten av Juli 2010 förändrades mitt liv föralltid. Världens finaste lilla tjej kom till världen och min dröm gick i uppfyllelse. I bloggen kan du följa min lilla familjs vardag och mina tankar.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards