Alla inlägg den 24 februari 2011

Av Nikolina - 24 februari 2011 14:52

Har varit och kollat runt inne på dagiset idag. Fick se alla rum, träffa personal, höra om vad dom brukar göra, titta på bilder, osvosv. Jättebra verkade det!

Har ansökt om dagisplats nu :) Spännande.

Efter det gick vi hem till Ullis o drack kaffe.

Tommie är ledig idag :)

Vad ska man göra resten av dagen då?

Dega i soffan ska jag göra tills Ellie vaknar iallafall.

Sen skulle jag gärna vilja få upp en bokhylla o bära ner lådor till källaren.

Vill att det ska bli freedag.

Ska ha fredagsmys med Ullis då :) Laga god middag o så.

Tommie ska jobba o stå i.


Senare idag ska jag ringa o boka lokalen inför dopet btw.

 Fick hem papper från kyrkan idag :)

Imorgon ska jag o Ullis planera mer inför dopet (planerade en del idag med).

Vi har en massa bra idéer :)

Sen ska jag börja kolla ut dopkort.

Jättekul :D


Men nu ska jag slappa i soffan.

Pöss


  


Ullis var lite dampig idag :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Nikolina heter jag och är 21 år gammal. I mitten av Juli 2010 förändrades mitt liv föralltid. Världens finaste lilla tjej kom till världen och min dröm gick i uppfyllelse. I bloggen kan du följa min lilla familjs vardag och mina tankar.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards