Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Nikolina - 11 februari 2011 23:50

  

  


Har haft det jättemysigt ikväll!

Lagade tacos lagom tills Ullis kom hit efter att ha jobbat (runt 20 tiden). Vi kollade Let's Dance, babblade förlossning och käkade gott! Tyvärr så verkar vi har gjort så att Ullis inte vill ha barn längre, haha! Trots att jag sa flera gånger att jag längtar tillbaka till dagen då jag födde vår dotter, att det var en skithäftig dag!

Icke, hon är redan förstörd haha.

När hon gick städade vi iordning och började göra en grekisk paj som är inne i ugnen nu. Ska ha lite knytis imorgon så tänkte att vi kunde göra den nu så slipper man ställa sig o göra den imorgon :)

Ellinore somnade 20:00 ikväll och sover fortfarande

(och ett bra tag till hoppas vi).

Wiho! Det blir bara bättre o bättre med sovrutinerna. Struntar i om hon vaknar vid klockan fyra på morgonen.. bara hon somnar skaplig tid!

Sen så sover hon ju alltid middag runt tolv så då kan man passa på o sova lite om man vill. Men då brukar jag städa o göra annat :)


Där vi klippte oss idag klippte jag mig ofta som liten. Fick upp en massa minnen i huvudet så fort man klev in där :) Kan säga att det är mitt nya ställe att klippa mig på iallafall. Sjukt trevliga & bra service. Vi vart jättenöjda :)


Men nu ska jag lyssna vidare lite på musiken i lurarna.

Sen ska jag ta ut pajen o göra mig redo för sängen!


Hoppas ni haft en toppen kväll :)



Av Nikolina - 11 februari 2011 13:02

Sitter o klipper oss på Tinas hårsalong. Fanns massa tider då ingen kan ta sig hit ;) så jäkla skönt att klippa en bit. Va behöver verkligen klippa ossbåda två! Sen blir det att packa upp samt fredagsmys med tacos o så :) ha en bra fredag!! Kram <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Nikolina heter jag och är 21 år gammal. I mitten av Juli 2010 förändrades mitt liv föralltid. Världens finaste lilla tjej kom till världen och min dröm gick i uppfyllelse. I bloggen kan du följa min lilla familjs vardag och mina tankar.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards