Alla inlägg under december 2010

:)

Av Nikolina - 31 december 2010 17:37

Gott Nytt År på er!

Ta det lugnt ikväll :) Jag och dom jag ska umgås med kör på alkoholfritt (andra året irad för mig), otroligt skönt! Och en självklarhet då vi har en liten snutta ibland oss :)

Ha så kul ikväll! Och hoppas ni får en bra kväll!

 

Puss & Kram

Av Nikolina - 31 december 2010 11:30
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Nikolina - 30 december 2010 22:20

Hur kunde jag sluta lyssna på den här låten!? Sjöng den här på en konsert när jag gick i gymnasiet.. en av världens finaste låtar. Hur kunde jag glömma bort den? Hur kunde jag sluta lyssna på den?

Helt klart en av världens vackraste röster. Gillar hans röst lika mycket från Slipknot tiden också.


Jag ryyyser.




Av Nikolina - 30 december 2010 20:54


Idag åkte jag iväg till gropen och mötte upp Sandra & Malin. Dom skulle åka pulka och tefat! Sjukt branta backar! Iiiih :)

Efter åkandet gick vi till Haninge centrum och svängde förbi systemet. Sen gick vi till Siba och handlade mackor m.m, sen gick vi hem till Malin o gjorda varma mackor o drack varm choklad o babblade som bara den :)

Och myste med Ellinore såklart. Hon är verkligen inte blyg hon. Hon var vaken hela dagen i stort sätt. Myste en massa med tjejerna.

Skitkul o ses. Hade en del o ta igen ;)


Jag blir grymt förbannad på alla snorungar som skjuter raketer och tänder smällare. Vilka idioter är det som köper ut till dom !?

Fick stanna och vänta tills dom hade skjutit klart när jag skulle hem då man inte vill passera med barnvagnen. Smällde högt. Skitungar. Fast värst tycker jag om dem som har köpt ut!!


  


  

Av Nikolina - 29 december 2010 23:47
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Nikolina - 29 december 2010 21:28

Börjar alltså använda nya bloggen nu. Har suttit och skickat ut lösen en stund.. någon jag missat !? Säg till! Och om ni missat helt så får ni gärna fortsätta fråga om lösen ifall ni vill ha det. Men jag ger det inte till alla.

Alltså kommer inte alla inlägg vara lösenordsskyddade, men vissa kommer vara det.


Sitter med hårfärg i håret nu. Ellie snuttan sover igen.

Hoppas håret blir OK. Behöver verkligen klippa det men det får vänta!


Ska skölja ur färgen nu, wish me luck! :)

Av Nikolina - 19 december 2010 14:57
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Nikolina heter jag och är 21 år gammal. I mitten av Juli 2010 förändrades mitt liv föralltid. Världens finaste lilla tjej kom till världen och min dröm gick i uppfyllelse. I bloggen kan du följa min lilla familjs vardag och mina tankar.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards