Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Nikolina - 6 februari 2011 23:18
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Nikolina - 6 februari 2011 21:32

Sitter o äter goda ostar med kex o cheesecake med Tommie & Jennie :)
Ellinore sover i sin säng o vi har ätit Grekisk grönsakspaj till solsidan som jag lagade :)

Idag kom syrran med fam. och min pappa över. Dom hade med sig lunch, jättekul att dom kom :) Vi avslutade med att gå en promenad med dom :)

Efter middagen gjorde Jennie en Cappuccino till mig med vår nya kaffemaskin som vi fick. Sjukt gott! :)

Och imorse när Ullis hade vaknat och vi hade kollat lite på en action rulle o ätit frukost så gjorde vi kaffe o satte oss på balkongen i solen o lyssnade på musik. Så himla skönt! :) Ellinore sov middag i sin säng då.

Sen kom Tommie hem o joinade oss o efter det gick Ullis hem o vi packade upp en hel del. Fyllde köksskåpen med tallrikar & glas - skönt!

Vi trivs så himla bra här :) Har kommit på en del grejjer vi vill göra. Så kul att ha mål och det kommer bli så himla bra! Det är redan fint men det kan alltid bli bättre!

Det första vi ska göra om är att tapetsera en vägg i köket. Sen blir det vår garderob eftersom att det är en 'walk in closet'. Ska göra en spegelvägg o måla om :)




Menmen, nu ska jag fortsätta mysa med T&J!

Puss!

Av Nikolina - 6 februari 2011 05:48

Tog ett bad med Ellinore. Hur mysigt som helst :) Hon plaskade o hade sig.

Nu har hon ätit frukost också! En halv banan, lite morotsjuice och lite macka. Oj, vad vår tjej gillar banan!

"Mmmmm.." säger hon när hon får banan i munnen.

Sen så kryper hon som sagt runt jättemycket nu. Man får verkligen hålla koll!

Sladdar, kontroller, datorer & mobilen är favoriterna!

När hon ser andra bebisar får hon stora bambi ögon och blir helt tyst. Även katter tycker hon är intressanta! Vi ska antagligen vara kattvakter i mars så det ska bli sjukt kul :D Kissie missie.

Ska se om Ellie vill sova nå mer snart. Ullis lär ju inte vakna på ett tag :P

 

Såg ni Melodifestivalen? Alltså, vissa bidrag är ju pinsamt dåliga! Danny är ju alltid o lita på ;) Kunde nästan röstat innan man hörd hans bidrag.

Fan om Sverige skickar iväg nå dåligt så vi inte får va me i eurovison nu igen..

Av Nikolina - 6 februari 2011 04:49

Ellinore vaknade för ett tag sedan o låg o babblade o skrattade o hade sig så jag gick upp med henne. Hon kommer ju somna om sen o sova några timmar men ja, klockan är inte ens fem :P

Igår kom som sagt Chrissie hit! Sen kom T's mamma samt kille. Vi fick en ny kaffebryggare och en kaffemaskin!! Så vi drack latte senare, mums :)

Chrissie's mamma kom och fick se Ellinore också, trevligt! :)
När alla dom hade åkt och Ellinore hade somnat kom Ullis. Hon hade storshoppat till oss! Kläder till Ellie, hur söta som helst!! Och smink till mig! Så himla snällt :)

Tommie åkte iväg för att träffa lite kompisar så jag o Ullis hade myskväll sen på kvällen. Lagade god mat, kollade melodifestivalen o röstade på Danny, kollade på film och sen så sov hon över.

Och nu sitter jag här. Ellinore babblar med sin leksak o pillar o har sig.

Min lilla skrutt <3

 

  

 

Ellinore kryper :)

 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Nikolina heter jag och är 21 år gammal. I mitten av Juli 2010 förändrades mitt liv föralltid. Världens finaste lilla tjej kom till världen och min dröm gick i uppfyllelse. I bloggen kan du följa min lilla familjs vardag och mina tankar.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards