Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Nikolina - 21 februari 2011 12:18

Ellinore somnade nu vid halv tolv. Yay, mycket bättre tid att sova middag på tycker jag.

Jag sitter o kollar på Desperate Housewives just nu. Typ tredje gången man kollar på tv sen vi flyttat in. Man uppskattar det verkligen mer när man inte kollar så ofta.

Har ätit lunch och är inne på min andra kopp med kaffe.


Men nu börjar dh igen, puss!

Av Nikolina - 21 februari 2011 09:46

Tjollahopp !

Sitter och dricker lite kaffe. Ellinore busar runt i sin säng men kommer säkert somna o sova lite " middag " snart. En tidig sådan men hon är faktiskt trött. Hon har fått välling o lite gröt och jag har ätit fil med hallon :)

Tommie har åkt till jobbet också. Jag lyssnar på MTV 3 from 1, love it!

Känner mig lite seg och tung i huvudet idag också, så ska inte iväg någonstans. Tänkta städa, packa upp o fixa tills T kommer hem :) Laga en god middag, bada med Ellinore (?), gå en promenad o boka tvättstugan, slänga sopor, handla creme frasihe.. inget speciellt helt enkelt! :)


Men nu ska jag dricka upp mitt kaffe o skicka över lite bilder till Chrissie som ska testa o göra om min gamla blogg lite :)


Puss så länge!

 

  

 

Vill ha vår!

 

  


Liten & ledsen Ellie <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Nikolina heter jag och är 21 år gammal. I mitten av Juli 2010 förändrades mitt liv föralltid. Världens finaste lilla tjej kom till världen och min dröm gick i uppfyllelse. I bloggen kan du följa min lilla familjs vardag och mina tankar.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards