Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Nikolina - 3 februari 2011 23:14

Hittade badsalt idag som luktar körsbär

så det blev ett bad efter filmen nu igen, så skönt :)

Jättemysigt att titta på film men jag håller på att somna. Är supertrött!

Lång och härlig dag imorgon också så nu ska jag krypa ner under täcket!


  


Älskar allt med körsbär...


Godnatt !!

Av Nikolina - 3 februari 2011 20:24

Ännu en fartfylld dag!

Ullis kom hit imorse o sen gick vi ner till centrum o drack kaffe. Senare åkte jag, Tommie o Ellie till Länna för att handla!

Blev en ny duschslang och munnstycke, rengöringsmedel o annat smått o gott. Kollade på tapeter också och är nästintill hundra på vilken vi vill ha i köket. Det mesta är målat där förutom en vägg och den vill vi tapetsera om :)

Efter det gick vi och handlade mat. Nu när vi kom hem lagade vi första middagen här hemma :) Ribs & potatisgratäng, mums :)

Vid sju tiden kom Tommies pappa och tjej o hälsade på. Vi fick en strykbräda och ett strykjärn, perfekt!! Så imorgon kommer gardinerna upp!


Ellinore är verkligen snabb nu. Hon kryper o ålar och hon tar sig fram fort! Kryper fram till alla sladdar hon ser och börjar slicka o tugga. Min busfia!

Idag åt hon kalopps för första gången. Det tyckte hon om! Ingen vegetarian här inte! :)


Nu ska vi försöka lägga henne snart. Sen ska vi kolla på en film och mysa i soffan.


  

Av Nikolina - 3 februari 2011 00:05

..jag börjar sakna min gamla blogg. Just för att det står så mkt från graviditeten o sånt i den. Någon som har lust att rusta upp den lite dock? Ny header o så?

Kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Nikolina heter jag och är 21 år gammal. I mitten av Juli 2010 förändrades mitt liv föralltid. Världens finaste lilla tjej kom till världen och min dröm gick i uppfyllelse. I bloggen kan du följa min lilla familjs vardag och mina tankar.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards