Alla inlägg under januari 2011

Av Nikolina - 16 januari 2011 22:39

Ellinore fick leka lite med datorn och det resluterade i detta!

Skärmen har roterat 90 grader åt höger.. hur lyckades hon med det!?


  

Av Nikolina - 16 januari 2011 21:39
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Nikolina - 16 januari 2011 16:26
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Nikolina - 16 januari 2011 12:00

En fredag för 6 månader sen så upplevde jag den allra bästa dagen i hela mitt liv.

Jag drömmer mig ofta tillbaka till den dagen..

Vi var så förväntansfulla, så ivriga, så fulla av känslor och lycka, vi längtade så mycket.

Vi väntade och väntade.. vad som skulle ske var så ovärkligt.

På kvällen kom du.

Så fort jag såg dig så tänkte jag att du kunde inte vara min.

Detta kunde inte vara sant,

och jag förstår inte än idag att du är min.

Du visade oss en helt annan sorts kärlek.

Den kärleken hade vi aldrig känt förut.

Jag ska ägna hela mitt liv åt att försöka få dig att förstå hur mycket jag älskar dig.

Ord kan inte förklara hur lycklig du gör mig.

Du gjorde mig inte till vilken mamma som helst.

Du gjorde mig till världens lyckligaste.



  



Ellinore Sidonia Josefin

 

Mammas skatt, mammas lycka, mammas sötnos - mammas allt.

Av Nikolina - 15 januari 2011 23:58

Superhärlig helg.

Har spenderat den med syster o flera :)

Igår åkte vi alla 3 hem till syrran för tacokväll o Let's Dance. Spelade spel o snackade osv, alltid lika trevligt. Älskar att vara med dom <3

Idag åkte jag och Ellie hem till min mamma för att umgås lite :) Min mormor var där också. Drack kaffe o babblade på rätt bra där också :)

Sen följde jag med syrran och Cornelia hem till dom där jag blev bjuden på supergod middag igen. Sen hade jag o syrran lite tjejkväll när barnen hade lagt sig. Åt glass och snackade om allt mellan himmel o jord.

Matilda är en av dom personerna jag kan prata allra bäst med.

Min fina syster. För henne skulle jag göra vad som helst.

 

  


Av Nikolina - 14 januari 2011 12:10

Idag har jag träningsvärk, haha! Men det är bra. Då gjorde jag alltså någon nytta igår då. Wiiioo :)

Har duschat, ätit gröt, försökt få Ellie o äta gröt, fixat mig o plockat iordning lite. Snart kommer Chrissie hit o sörplar kaffe med mig :)

Tänk att det redan är fredag igen.

Blir fredagsmys på hög nivå även denna fredagen.

Let's Dance och även Solsidan om jag inte minns fel? LOVE IT :)


Idag är Ellinores lilla killkompis beräknad.

SJUKT SPÄNNANDE!
Ellinore längtar!! (och jag!!!)


Men nu ska jag fixa det sista innan älsklings Chrissie kommer.

Ha en tokmysig fredag!


<3




Av Nikolina - 13 januari 2011 21:50

  


Jäklar vad trött jag är. Känner för att ta ur linserna, borsta gaddarna och krypa ner till SATC.

Har varit och storhandlat med svärmor i Länna. Tack, det behövdes! Finns det något bättre än att ha både kyl, frys och skafferi lite mer fulla? Underbart är det iallafall!

När vi kom hem blev det varma mackor och "Restaurang i vårt vardagsum".

Nu kollar vi CSI Miami och ja, jag håller som sagt på att decka.


Hörs mer imorgon,

puss


Av Nikolina - 13 januari 2011 17:18

Har precis gjort pilates övningar i en timme.

" Get rid of the MUMMY TUMMY "

heter dvd:n och den var jättebra men j*klar vilka svåra övningar!

Ska försöka börja göra en timme om dagen nu, varje morgon.

Dock så måste jag leta fram mina gummiband. Finns en risk att dom ligger i källaren så dom kommer nog fram när vi flyttar. Men det var bara några få övningar man behövde dom till och dom flesta kunde man köra utan banden.

Man känner verkligen hur stor och klumpig man är, men det är bra.

Vissa övningar var i stort sätt omöjliga att göra också!

Men det är bara o kämpa på :)

Nu ska jag komma i bättre form.

Längtar dock efter hög musik och ett gym.

Bäst av allt är ju att gå på pass o köra gärnet!

Afrikansk dans, aerobic, step up - har ni tips på något bra ställe där man kan göra det så hojta till :)

Jag älskar att gå på pass. Håller du på med någon rolig träning?

 

  

Presentation


Nikolina heter jag och är 21 år gammal. I mitten av Juli 2010 förändrades mitt liv föralltid. Världens finaste lilla tjej kom till världen och min dröm gick i uppfyllelse. I bloggen kan du följa min lilla familjs vardag och mina tankar.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards