Alla inlägg den 28 januari 2011

Av Nikolina - 28 januari 2011 22:01

Min kamera dummar sig :(

Ska testa att lägga in bilder på Tommies dator sen, för jag fick inte in dom här.  Men den har börjat dumma sig rätt mycket så får nog lämna in den. Lär ju hitta papprerna som behövs nu när vi flyttar. Hoppas det inte tar för lång tid bara, tråkigt o inte ha en kamera!

 

 

     

Av Nikolina - 28 januari 2011 18:12

Idag har det packats ännu mera. Har ringt hyresvärden, packat kläder, rensat tusen papper och slängt hälften och en massa mer.

Nyss avnjöt vi en god fredagsmiddag - kycklingwok :)

And there's still alott to do... imorgon fortsätter flyttstöket.

Nu blire Let's Dance & Parlamentet.



Av Nikolina - 28 januari 2011 00:37

Idag kom Ullis hit o hjälpte oss o packa! Två flyttlådor fulla med glas och tallrikar samt dylikt åkte ner. Stort tack för hjälpen gumman <3 så fort man börjat packa flyter det på rätt så bra! Imorgon ska vi få ner en hel del till samt boka tvättstugan o tvätta rent en massa.


Mötte Ullis idag när hon kom. Vi gick o handla frukt. Körsbär bland annat :) Satte oss o mumsade på det i solen med en varsin kaffe. Så mysigt, längtar till våren!

Sen gick vi hem o packade. Senare gjorde vi egna hamburgare med bröd och sallad.

Efter det fick vi ett ryck o fixade till oss lite. Sen drog vi in till stan för att gå på bio igen! Nu blev det "Easy A". Asbra enligt mig! En del snyggingar i filmen... ;) Och favoskådisar! Lisa Kudrow bland annat..

Innan bion gick vi förbi mitt jobb o hälsade på :) Sen gick vi o tog en varsin cider.

Skitmysig kväll helt enkelt. Ellie har myst här hemma med pappa Tommie såklart, och det har gått jättebra.


Min kamera strular, får uppdatera med bilder någon annan dag!



Scen från filmen. Älskar låten :)

Presentation


Nikolina heter jag och är 21 år gammal. I mitten av Juli 2010 förändrades mitt liv föralltid. Världens finaste lilla tjej kom till världen och min dröm gick i uppfyllelse. I bloggen kan du följa min lilla familjs vardag och mina tankar.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards