Alla inlägg den 13 januari 2011

Av Nikolina - 13 januari 2011 21:50

  


Jäklar vad trött jag är. Känner för att ta ur linserna, borsta gaddarna och krypa ner till SATC.

Har varit och storhandlat med svärmor i Länna. Tack, det behövdes! Finns det något bättre än att ha både kyl, frys och skafferi lite mer fulla? Underbart är det iallafall!

När vi kom hem blev det varma mackor och "Restaurang i vårt vardagsum".

Nu kollar vi CSI Miami och ja, jag håller som sagt på att decka.


Hörs mer imorgon,

puss


Av Nikolina - 13 januari 2011 17:18

Har precis gjort pilates övningar i en timme.

" Get rid of the MUMMY TUMMY "

heter dvd:n och den var jättebra men j*klar vilka svåra övningar!

Ska försöka börja göra en timme om dagen nu, varje morgon.

Dock så måste jag leta fram mina gummiband. Finns en risk att dom ligger i källaren så dom kommer nog fram när vi flyttar. Men det var bara några få övningar man behövde dom till och dom flesta kunde man köra utan banden.

Man känner verkligen hur stor och klumpig man är, men det är bra.

Vissa övningar var i stort sätt omöjliga att göra också!

Men det är bara o kämpa på :)

Nu ska jag komma i bättre form.

Längtar dock efter hög musik och ett gym.

Bäst av allt är ju att gå på pass o köra gärnet!

Afrikansk dans, aerobic, step up - har ni tips på något bra ställe där man kan göra det så hojta till :)

Jag älskar att gå på pass. Håller du på med någon rolig träning?

 

  

Av Nikolina - 13 januari 2011 12:48

Vad gjorde du klockan 08 i morse?

Sov som en stock! :)


Vad gjorde du för 15 minuter sedan?

Sminkade mig


Det sista du sade högt var?

"Det är som om Sverige skulle heta Svenskland"


Vad har du druckit idag?

Te & Kaffe


Vad var det senaste du åt?

Havregrynsgröt med äppelmos och mjölk


Vad var det senaste du köpte?

Bullar & bröd :)


Vad är det för färg på din ytterdörr?

Brun


Vad är det för väder hos dig nu?

Snö och lite slask


Godaste glassmaken?

Pistage är en av favoriterna!


Tror du på kärlek vid första ögonkastet?

Oja, Tommie var det :)


Sover du tungt?

Nej, jag vaknar så fort Ellinore låter det minsta.


Drömmer du mardrömmar?

Ja ibland. Inatt drömde jag en tråkig dröm.. ingen mardröm men det var inte den roligaste!


Favoritklädsel?

Leggings!


Favoritlåt just nu?

Petter feat. September - Baksmälla


Vad ser du om du tittar till höger?

En hög med kuddar


Vad gör dig glad just nu?

Att vi ska flytta snart


Vad ska du göra härnäst?

Åka och kolla/handla kläder till Ellinore :)


Höger eller vänsterhänt?

Höger


Humör just nu?

Helt ok!


Favoritgodis?

Choklad.


Kläder just nu?

Leggings, kjol, linne och en tröja i leopard mönster.


Hur många kuddar sover du med?

2


Spelar du något instrument?

Luftgitarr!

Nej men, en del piano och gitarr :) Har även spelat flöjt en gång i tiden..


Morgon eller nattmänniska?

Nattmänniska helt klart. Alltid varit. Sämsta sov vanorna!

Vill sova tidigt men har inte lätt för det.


Vad är viktigast för dig?

Min familj och mina vänner, helt klart.


Är du kittlig?

Väldigt! 


Snarkar du?

Nej


Stjärntecken?

Typ våg. Stor olika i alla tidningar. Är väl både lite våg och skorpion.


Äckligaste insekten?

ALLA insekter är äckliga :(


Stökigt eller välstädat?

Välstädat ja tack!


Vad längtar du mest efter just nu?

Wow. Det är väl flytten!

Men en helt del annat också. Som denna sommaren tex, då kommer det hända en massa underbart!


Hur lång är du?

1.68 tror jag


Tycker du om kinamat?

Jadå! 


Tycker du om kaffe?

Yes, dricker det nu :)


Vad dricker du till frukost?

Helst juice


Sover du på någon särskild sida?

Nej


Tycker du om att mysa?

Såklart. Speciellt med Ellinore :)


Är du en beroendemänniska?

Ja, tyvärr. Jag önskar jag inte vore det! Försöker att bli av med alla min beroenden! Slutade röka för över ett år sedan och det är jag SÅ glad och stolt över. Något jag dock aldrig kommer kunna sluta med är väl mitt användande av läppsyl. Det och socker är det jag är beroende av i nuläget.

Att vara beroende av socker är precis lika jobbigt som att vara beroende av nikotin.


Känner du någon med samma födelsedag som din?

Japp, två! :)

Av Nikolina - 13 januari 2011 12:13
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Nikolina - 13 januari 2011 00:32

Kan jag inte få vara henne en liten liten stund bara?

Snälla?

Få ha hennes hår, hennes mage, hennes kläder, hennes skor, hennes humor..


New York <3


  

Presentation


Nikolina heter jag och är 21 år gammal. I mitten av Juli 2010 förändrades mitt liv föralltid. Världens finaste lilla tjej kom till världen och min dröm gick i uppfyllelse. I bloggen kan du följa min lilla familjs vardag och mina tankar.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards