Alla inlägg den 21 januari 2011

Av Nikolina - 21 januari 2011 22:52

Ellinores första tand har börjat titta fram!!!

Min stora tjej alltså :)

Vi har känt att det har varit vasst ett tag nu så vi tittade på hennes underkäke och där såg vi en vit liten tand börja titta upp!

Får se hur länge till man kan amma nudå.

Så konstigt för hon har inte varit gnällig alls.

Hon är en tuff liten tjej :)


Annars så har vi gjort en del idag.

Varit i Farsta o tittat i affärer. Handlat lite, fyllt på med blöjor o så :)
Sen har vi ätit tacos här hemma med Jennie ikväll också! Jättekul när hon vill komma hit o gosa med Ellie o umgås med oss :)


Dag 4

11:00 Frukost: Havregrynsgröt med russin & mjölk, en actimel

14:00 Mellanmål: Två mandariner

15:00 Lunch: Kycklingsallad

19:00 Middag: Tacos

Fredagsmys: Lite nötter (naturgodis) och ett kex med brie ost samt vatten.

Träning: Gå i affärer?...


Inte bästa mat dagen då jag gick upp så sent o så men,

det är ju ändå fredag :)



Av Nikolina - 21 januari 2011 12:23

Craaaap. Stängde av väckarklockan i sömnen så vaknade vid 11. Antar att det blev så för att jag sov så sjukt lite natten innan.

Nu åt jag frukost för ca en timme sen, när jag egentligen borde ätit lunch. Menmen, ibland måste man få lite sovmorgon.

Fredag igen då. Fredagsmys på hög nivå ikväll som vanligt. Veckorna går så fort!

Ska dock inte proppa i mig godis och läsk ikväll utan det blir stavar med dipp och vatten!


Hörs senare, puss!

Presentation


Nikolina heter jag och är 21 år gammal. I mitten av Juli 2010 förändrades mitt liv föralltid. Världens finaste lilla tjej kom till världen och min dröm gick i uppfyllelse. I bloggen kan du följa min lilla familjs vardag och mina tankar.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards